Medewerker servicedesk ICT
Wetterskip Fryslân (wetterskipfryslan)
Locatie
Friesland
Uren per week
36
Maximum tarief
in overleg
Looptijd
13-10-2025 t/m 30-04-2026
Dienstverband
Freelance
Detachering
Status
.png)
Omschrijving
Ga tijdelijk aan de slag bij Wetterskip Fryslân en duik in de uitdagende wereld van het waterbeheer. Je maakt altijd een verschil in de wereld om je heen en draagt bij aan een veilige en leefbare provincie. Voor mens en natuur. Voor huidige en volgende generaties. En wat doe jij morgen met water? Wetterskip Fryslân zoekt een tijdelijke medewerker voor de Servicedesk ICT.
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers en zorgt voor een snelle en zorgvuldige registratie en afhandeling van meldingen. Je legt technische vraagstukken duidelijk uit, blijft rustig onder druk en werkt goed samen met collega’s van systeembeheer, functioneel beheer en security. Daarbij ben je je bewust van de impact van verstoringen binnen een kritieke infrastructuur.
Verantwoordelijkheden
- ben je het eerste aanspreekpunt op het gebied van ICT voor de organisatie
- ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het aannemen, registreren en oplossen van incidenten en geef je een correcte terugkoppeling
- documenteer je standaard oplossingen t.b.v. kennisoverdracht
- signaleer je proactief potentiële storingen
- neem je deel aan lopende projecten en zorg je voor kennisoverdracht naar de servicedesk collega's
Eisen
- U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 met motivatie toe.
- De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een MBO niveau 4 diploma.
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 3 jaar relevante werkervaring met (telefonische) servicedesk werkzaamheden m.b.t. ICT.
- De aangeboden kandidaat heeft ervaring met TOPdesk, MS Windows 11, Office-pakketten en Apple devices.
Wensen
- De aangeboden kandidaat blijft rustig en efficiënt onder druk en is communicatief sterk.
- De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met de Microsoft 365 producten.
- De aangeboden kandidaat kan 5 dagen aanwezig zijn op kantoor.
- De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het samenwerken met systeembeheerders, functioneel beheerders en security.
- De aangeboden kandidaat heeft ervaring in het werken bij een waterschap of een overheidsorganisatie.
Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.
Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.
Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.
Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.
Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.
Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.
Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.
Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.
Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.
Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.
Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.
Ja, absoluut! Maak een account aan op onze website en upload je cv. Onze ervaren consultants zoeken proactief naar geschikte opdrachten voor jou. Daarnaast gebruikt onze slimme AI-tool 'de Matcher' jouw profiel om nauwkeurige matches te maken en benadert zij jou wanneer een zeer geschikte opdracht beschikbaar komt.
Je slaagkansen hangen af van verschillende factoren: je cv, motivatie, concurrentie en de 'klik' met de opdrachtgever. Je maakt de beste kans wanneer je niet alleen aan alle eisen voldoet, maar ook aan de wensen, ervaring hebt in een vergelijkbare functie, al hebt gewerkt bij soortgelijke organisaties en een goed selectiegesprek voert. Wij helpen je graag om je profiel optimaal te presenteren.
Zeker! Tenzij overheidservaring een specifieke eis is voor de opdracht, helpen wij je graag bij je sollicitatie. Houd er wel rekening mee dat het ontbreken van overheidsachtergrond je slaagkansen kan verminderen, maar met de juiste begeleiding en een sterke motivatie maken veel professionals hun eerste stappen in de publieke sector via ons platform.
Ja, dat is mogelijk! Je kunt bij ons in loondienst komen voor specifieke opdrachten die zijn gemarkeerd met een 'Detachering'-tag. Met onze handige rekentool kun je eenvoudig je verwachte maandelijkse brutosalaris berekenen.
De starttijd varieert per opdracht en opdrachtgever. Gemiddeld kun je binnen 2-4 weken starten na selectie. Wij begeleiden het hele proces - van contractafhandeling tot praktische afspraken - zodat jij je kunt focussen op een succesvolle start. Bij spoedopdrachten is soms een snellere start mogelijk.
.png)
Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.