ICT Projectleider

Gemeente Utrecht

Locatie

Utrecht

Uren per week

36

Maximum tarief

in overleg

€ 100 p/uur

Looptijd

01-04-2024 t/m voor 12 maanden

Dienstverband

Freelance

Detachering

Status

Open
Gesloten

Omschrijving

Wij zijn op zoek naar een ICT-projectleider voor het uitvoeren van opdrachten binnen het fysieke domein bij het organisatieonderdeel Vergunningen, Toezicht en Handhaving (VTH).

Je taken zijn:

Als ICT-projectleider vervul je deze opdracht binnen VTH. Het werkgebied is onder te verdelen in een aantal subonderdelen:

  • Omgevingswet: De vervanging van de taakapplicatie Squit XO door de taakapplicatie Rx.Mission en daarmee aanverwante onderwerpen.
  • Parkeermanagement: De vervanging van de taakapplicatie Key2Parkeren door de taakapplicatie SOSPES-Permit en daarmee aanverwante onderwerpen.
  • Handhavingslandschap: De vervanging van het handhavingslandschap (meerdere taakapplicaties) en daarmee aanverwante onderwerpen.
  • Naast projectmanagement kan ook ondersteuning worden geleverd op de gebieden informatiemanagement, advies, gegevensbeheer, recordmanagement en privacy en informatiebeveiliging.

Jij bent:

Als projectleider opereer je in een omgeving met veel veranderingen, tegenstrijdige belangen en invloeden. Je bent in staat een complex proces aan te sturen en weet planmatig de gewenste resultaten op te leveren. Je kunt zowel vanuit de business als vanuit technische en organisatorische realisatie naar oplossingen werken en denkt vanuit business cases. Je hebt kennis van bedrijfsprocessen, projecten en de rol van informatievoorziening in een (gemeentelijke) organisatie. Voor deze opdracht zoeken wij iemand die zich het dossier en de organisatie snel eigen kan maken, zelf-startend en zelfsturend is en een gedegen aantoonbare kennis en ervaring heeft met informatievoorzieningen in het fysieke domein.

Eisen

  • HBO werk- en denkniveau aangetoond met diploma;
  • Minimaal 7 jaar ervaring met ICT-projecten;
  • Organisatietalent en het vermogen dingen voor elkaar te krijgen en doorbraken te creëren in impasses;
  • Zelf-startend en zelfsturend;
  • Kennis van en praktijkervaring met projectmatig werken conform Prince2;
  • Kennis van en praktijkervaring met projectmatig werken in een scrumomgeving;
  • Kennis van en werkervaring met informatievoorziening in het fysieke domein;
  • Kennis van de actuele stand van zaken en mogelijkheden van ICT (besturingssystemen, netwerken, standaarden, ontwikkel- en beheermethoden);
  • Kennis van de processen van de Vergunningen, Toezicht en Handhaving & de Omgevingswet;
  • Aantoonbare ervaring in het aansturen van ICT-leveranciers;
  • Breed inzetbaar in verschillende rollen, o.a. ondersteuning bij informatieadviseurs, functioneel beheer, gegevensbeheer, recordmanager en informatiebeveiliging.

Over Gemeente Utrecht

Meer weten over Gemeente Utrecht? Lees wie ze zijn en welke opdrachten ze momenteel aanbieden. Lees meer

TenTalent is jouw partner voor interm opdrachten bij de overheid.

Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.

Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.

Marge TenTalent

Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Professionele ondersteuning

Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.

Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.

Slimme job alerts

Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.

Hoe werkt het?

Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.

Vind een opdracht
Solliciteer direct
Reactie
Start opdracht
Vind een opdracht die bij je past

Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.

Solliciteer direct

Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.

Reactie van de opdrachtgever

Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.

Start met je opdracht

Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.

Kan ik mijn cv opsturen, zodat jullie op zoek gaan naar een opdracht?
Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?
Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?
Kan ik mij door jullie laten detacheren?
Hoe snel kan ik starten na selectie voor een opdracht?

Logo van de organisatie

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.