Functioneel beheerder Suites voor het Sociaal Domein
Werken in Friesland
Locatie
Friesland
Uren per week
36
Maximum tarief
in overleg
Looptijd
08-04-2024 t/m 07-10-2024
Dienstverband
Freelance
Detachering
Status
Omschrijving
Je gaat onderdeel uitmaken van het cluster Digitalisering, Informatiebeheer en Facilitair. Het cluster is opgedeeld in vier eenheden: Bron- en Informatiebeheer, Facilitair, Functioneel beheer, Beleid en Advies. Als cluster streven wij ernaar een betrouwbare partner en kritische vriend te zijn. Vanuit onze rol maken we het mogelijk dat de opgaven van Noardeast-Fryslân persoonlijk en in de buurt gerealiseerd worden.
Eenheid Functioneel beheer:
De eenheid Functioneel beheer bestaat uit 10 functioneel applicatiebeheerders en is verantwoordelijk voor het duurzaam organiseren en beheren van onze basis- en kernregistraties en onze grote geautomatiseerde informatiesystemen. In nauwe afstemming met de gebruikers van deze systemen zetten wij ons volledig in voor het optimaal geautomatiseerd ondersteunen van gemeentelijke werkprocessen. Dit doen we samen met het Shared Service Center Leeuwarden (SSC) die het technische beheer van de ICT-faciliteiten voor ons uitvoert.
Wie wij zoeken:
Je hebt een klantgerichte instelling, bent representatief, proactief en in staat om zelfstandig je werk te kunnen doen. Je kunt ook goed samenwerken met je collega functioneel beheerders.
Om deze functie uit te kunnen voeren is aantoonbare functioneel applicatiebeheer kennis en ervaring met de Suites voor het Sociaal Domein, Werk en Inkomen en SQL zeer gewenst en een pré.
De opdracht is, gezien de ontvlechting van de applicaties met de gemeente Dantumadiel, voor een half jaar. Voor deze inhuuropdracht is het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag vereist.
Eisen
- Om deze functie uit te kunnen voeren is aantoonbare functioneel applicatiebeheer kennis en ervaring met de Suites voor het Sociaal Domein, Werk en Inkomen en SQL zeer gewenst en een pré.
- HBO
- Om deze functie uit te kunnen voeren is aantoonbare functioneel applicatiebeheer kennis en ervaring met de Suites voor het Sociaal Domein, Werk en Inkomen en SQL zeer gewenst en een pré.
Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.
Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.
Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.
Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.
Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.
Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.
Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.
Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.
Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.
Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.
Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.
Ja, absoluut! Maak een account aan op onze website en upload je cv. Onze ervaren consultants zoeken proactief naar geschikte opdrachten voor jou. Daarnaast gebruikt onze slimme AI-tool 'de Matcher' jouw profiel om nauwkeurige matches te maken en benadert zij jou wanneer een zeer geschikte opdracht beschikbaar komt.
Je slaagkansen hangen af van verschillende factoren: je cv, motivatie, concurrentie en de 'klik' met de opdrachtgever. Je maakt de beste kans wanneer je niet alleen aan alle eisen voldoet, maar ook aan de wensen, ervaring hebt in een vergelijkbare functie, al hebt gewerkt bij soortgelijke organisaties en een goed selectiegesprek voert. Wij helpen je graag om je profiel optimaal te presenteren.
Zeker! Tenzij overheidservaring een specifieke eis is voor de opdracht, helpen wij je graag bij je sollicitatie. Houd er wel rekening mee dat het ontbreken van overheidsachtergrond je slaagkansen kan verminderen, maar met de juiste begeleiding en een sterke motivatie maken veel professionals hun eerste stappen in de publieke sector via ons platform.
Ja, dat is mogelijk! Je kunt bij ons in loondienst komen voor specifieke opdrachten die zijn gemarkeerd met een 'Detachering'-tag. Met onze handige rekentool kun je eenvoudig je verwachte maandelijkse brutosalaris berekenen.
De starttijd varieert per opdracht en opdrachtgever. Gemiddeld kun je binnen 2-4 weken starten na selectie. Wij begeleiden het hele proces - van contractafhandeling tot praktische afspraken - zodat jij je kunt focussen op een succesvolle start. Bij spoedopdrachten is soms een snellere start mogelijk.
Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.