Omschrijving
Over Omgevingsdienst Twente:
Wil jij werken voor een van de leukste werkgevers in Twente? Ben jij proactief, resultaatgericht en sta jij stevig in je schoenen? Word onze collega en draag bij aan een schone en veilige leefomgeving!
Bij de OD Twente werken ongeveer 170 medewerkers. We zijn gevestigd in de bovenste verdiepingen van het stadhuis in Almelo. In opdracht van de 14 Twentse gemeenten en de provincie Overijssel zien wij erop toe dat bedrijven de wettelijke milieu- en veiligheidsregels naleven die horen bij hun bedrijfsactiviteiten. Dat doen we door vergunningverlening, toezicht en handhaving en advies.
We hebben specialistische kennis op het gebied van asbest, bodem, externe veiligheid, lucht, geluid, energie en milieucriminaliteit. Hierbij werken we samen met onder andere de Veiligheidsregio, politie, Openbaar Ministerie, waterschappen, kennisinstituten en andere omgevingsdiensten.
Omschrijving Functie En Uit Te Voeren Werkzaamheden
In deze uitdagende en afwisselende functie werk je tussen een 30-tal enthousiaste collega adviseurs binnen het team Advies. In dit team zitten specialisten bodem, asbest, geluid en trillingen, die uitkijken naar jou komst. Vanuit jouw rol beoordeel je bodemrapporten en voert bodem gerelateerde meldingen in het kader van het Besluit Activiteiten Leefomgeving uit. Daarnaast beoordeel je bodemadviezen voor bedrijven, gemeenten en de provincie.
Wanneer je een zeer ervaren kandidaat bent, dan handel je ook procedures in het kader van de Wet Bodembescherming uit en/of lever je adviezen binnen projecten. Een voorbeeld hiervan is een bijdrage leveren aan Omgevingsplannen op het onderdeel bodem. Wij zoeken een adviseur(s) die zich vanuit zijn expertise met vol enthousiasme bij kan dragen en een echte teamspeler is.
Eisen
- Kandidaat beschikt over een afgeronde relevante technische HBO/WO opleiding in de richting van bodem.
- Kandidaat beschikt over aantoonbare kennis van de omgevingswet.
- Kandidaat beschikt over minimaal drie jaar ervaring als adviseur bodem.
- Kandidaat heeft ervaring in het opstellen van bodemrapporten en het opstellen van adviezen.
Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.
Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.
Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.
Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.
Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.
Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.
Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.
Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.
Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.
Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.
Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.
Ja, absoluut! Maak een account aan op onze website en upload je cv. Onze ervaren consultants zoeken proactief naar geschikte opdrachten voor jou. Daarnaast gebruikt onze slimme AI-tool 'de Matcher' jouw profiel om nauwkeurige matches te maken en benadert zij jou wanneer een zeer geschikte opdracht beschikbaar komt.
Je slaagkansen hangen af van verschillende factoren: je cv, motivatie, concurrentie en de 'klik' met de opdrachtgever. Je maakt de beste kans wanneer je niet alleen aan alle eisen voldoet, maar ook aan de wensen, ervaring hebt in een vergelijkbare functie, al hebt gewerkt bij soortgelijke organisaties en een goed selectiegesprek voert. Wij helpen je graag om je profiel optimaal te presenteren.
Zeker! Tenzij overheidservaring een specifieke eis is voor de opdracht, helpen wij je graag bij je sollicitatie. Houd er wel rekening mee dat het ontbreken van overheidsachtergrond je slaagkansen kan verminderen, maar met de juiste begeleiding en een sterke motivatie maken veel professionals hun eerste stappen in de publieke sector via ons platform.
Ja, dat is mogelijk! Je kunt bij ons in loondienst komen voor specifieke opdrachten die zijn gemarkeerd met een 'Detachering'-tag. Met onze handige rekentool kun je eenvoudig je verwachte maandelijkse brutosalaris berekenen.
De starttijd varieert per opdracht en opdrachtgever. Gemiddeld kun je binnen 2-4 weken starten na selectie. Wij begeleiden het hele proces - van contractafhandeling tot praktische afspraken - zodat jij je kunt focussen op een succesvolle start. Bij spoedopdrachten is soms een snellere start mogelijk.
Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.
De opdracht is helaas niet meer beschikbaar
Maar er staan nog veel andere interessante opdrachten voor je klaar.
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.


