
Omschrijving
Jij vervult als Teamleider ICT een centrale rol en bent de drijvende kracht achter de continuïteit, ontwikkeling en optimalisatie van de organisatiebrede ICT-voorzieningen. In een sterk veranderende context is het de uitdaging om een toekomstbestendige ICT-infrastructuur te realiseren om zo onze medewerkers maximaal te faciliteren in hun werk. Daarnaast werken we aan een meer wendbare en klantgerichte ICT-afdeling, als partner voor de organisatie om de ambities van GGD HN waar te maken.
Jouw functie valt onder het MT Bedrijfsvoering. Als MT-lid werk je samen met de teamleider Informatiemanagement aan het integraal verbeteren van de ICT-voorzieningen en dienstverlening aan onze interne klanten.
Je bent als Teamleider ICT verantwoordelijk voor een optimale dienstverlening aan onze klanten en leveranciers. Je bent verantwoordelijk voor het systeembeheer, technische aspecten van informatiebeveiliging, bedrijfscontinuïteit en de Servicedesk ICT. Je stuurt en coacht het team ICT aan, dat bestaat uit medewerkers van de servicedesk en systeembeheerders. Je stelt samen met het team resultaatafspraken vast en monitort hierop. Ook zorg je voor een efficiënte en effectieve uitvoering van ICT-projecten en -processen. Je bent voortdurend op zoek naar kansen voor verbetering en innovatie binnen het team en de organisatie. Daarnaast ontwikkel je een visie op de ICT-infrastructuur en geef je advies over een passende organisatie-inrichting.
De opdracht is voor 6 maanden, met mogelijkheid tot maximaal 2 verlengingen van ieder 6 maanden. Verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken.
Eisen
- Minimaal een afgeronde HBO-opleiding vereist.
- Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie vereist.
- Brede kennis van ICT-procesmanagement, zoals ISM/ITIL, is vereist.
- Kennis van de richtlijn NEN 7510 / ISO 27001 is vereist.
- Communicatief sterk op verschillende niveaus binnen de organisatie.
- In staat om verantwoordelijkheid te nemen en te schakelen op zowel operationeel, tactisch als strategisch niveau.
Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.
Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.
Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.
Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.
Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.
Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.
Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.
Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.
Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.
Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.
Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.
Ja, absoluut! Maak een account aan op onze website en upload je cv. Onze ervaren consultants zoeken proactief naar geschikte opdrachten voor jou. Daarnaast gebruikt onze slimme AI-tool 'de Matcher' jouw profiel om nauwkeurige matches te maken en benadert zij jou wanneer een zeer geschikte opdracht beschikbaar komt.
Je slaagkansen hangen af van verschillende factoren: je cv, motivatie, concurrentie en de 'klik' met de opdrachtgever. Je maakt de beste kans wanneer je niet alleen aan alle eisen voldoet, maar ook aan de wensen, ervaring hebt in een vergelijkbare functie, al hebt gewerkt bij soortgelijke organisaties en een goed selectiegesprek voert. Wij helpen je graag om je profiel optimaal te presenteren.
Zeker! Tenzij overheidservaring een specifieke eis is voor de opdracht, helpen wij je graag bij je sollicitatie. Houd er wel rekening mee dat het ontbreken van overheidsachtergrond je slaagkansen kan verminderen, maar met de juiste begeleiding en een sterke motivatie maken veel professionals hun eerste stappen in de publieke sector via ons platform.
Ja, dat is mogelijk! Je kunt bij ons in loondienst komen voor specifieke opdrachten die zijn gemarkeerd met een 'Detachering'-tag. Met onze handige rekentool kun je eenvoudig je verwachte maandelijkse brutosalaris berekenen.
De starttijd varieert per opdracht en opdrachtgever. Gemiddeld kun je binnen 2-4 weken starten na selectie. Wij begeleiden het hele proces - van contractafhandeling tot praktische afspraken - zodat jij je kunt focussen op een succesvolle start. Bij spoedopdrachten is soms een snellere start mogelijk.

Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.
De opdracht is helaas niet meer beschikbaar
Maar er staan nog veel andere interessante opdrachten voor je klaar.
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.