.png)
Omschrijving
In het kader van het verbeteren van de Data-kwaliteit zijn wij op zoek naar een medewerker die in staat is:Het goed in het zaaksysteem verwerken en redigeren van hoofdzakelijk milieudossiers.
Specifiek betreft dit het:
- Opschonen van locatiedossiers. Dit betreft het inactief maken, nieuw aanmaken, samenvoegen of verplaatsen van dossiers; Vervolgens ook, indien aan de orde, in overleg het aanpassen van bepaalde labels in bepaalde velden in het zaaksysteem;
- Een pré is het hebben van ervaring met zaakgericht werken en een zaaksysteem, zoals bijvoorbeeld Power Browser;
- De opdracht betreft desk-research ten kantore van de ODWH.
Eisen
- Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019);
- Aantoonbare werkervaring in een archief, postkamer en/of ondersteuning bij data-beheer, waarbij er werd gewerkt met een zaaksysteem en/of archiefsysteem (licht toe waar deze ervaring is opgedaan);
Selectiecriteria
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met zaakgericht werken (10 punten);
- Aantoonbare werkervaring met Power Browser (benoem waar deze is opgedaan) (20 punten);
- Minimaal een afgeronde SOD1 opleiding of een opleiding op het gebied van informatiemanagement (25 punten);
- Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar met informatie- en dossierbeheer bij een gemeentelijke instelling; (40 punten)
- Minder dan 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar (0 punten);
- Tussen de 2 en 6 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar (20 punten);
- Tussen de 6 en 10 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar (30 punten);
- Meer dan 10 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar (40 punten);
- Per 8 juli 2024 beschikbaar voor 32 uur per week (5 punten).
Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.
Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.
Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.
Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.
Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.
Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.
Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.
Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.
Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.
Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.
Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.
Ja, absoluut! Maak een account aan op onze website en upload je cv. Onze ervaren consultants zoeken proactief naar geschikte opdrachten voor jou. Daarnaast gebruikt onze slimme AI-tool 'de Matcher' jouw profiel om nauwkeurige matches te maken en benadert zij jou wanneer een zeer geschikte opdracht beschikbaar komt.
Je slaagkansen hangen af van verschillende factoren: je cv, motivatie, concurrentie en de 'klik' met de opdrachtgever. Je maakt de beste kans wanneer je niet alleen aan alle eisen voldoet, maar ook aan de wensen, ervaring hebt in een vergelijkbare functie, al hebt gewerkt bij soortgelijke organisaties en een goed selectiegesprek voert. Wij helpen je graag om je profiel optimaal te presenteren.
Zeker! Tenzij overheidservaring een specifieke eis is voor de opdracht, helpen wij je graag bij je sollicitatie. Houd er wel rekening mee dat het ontbreken van overheidsachtergrond je slaagkansen kan verminderen, maar met de juiste begeleiding en een sterke motivatie maken veel professionals hun eerste stappen in de publieke sector via ons platform.
Ja, dat is mogelijk! Je kunt bij ons in loondienst komen voor specifieke opdrachten die zijn gemarkeerd met een 'Detachering'-tag. Met onze handige rekentool kun je eenvoudig je verwachte maandelijkse brutosalaris berekenen.
De starttijd varieert per opdracht en opdrachtgever. Gemiddeld kun je binnen 2-4 weken starten na selectie. Wij begeleiden het hele proces - van contractafhandeling tot praktische afspraken - zodat jij je kunt focussen op een succesvolle start. Bij spoedopdrachten is soms een snellere start mogelijk.
.png)
Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.
De opdracht is helaas niet meer beschikbaar
Maar er staan nog veel andere interessante opdrachten voor je klaar.
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.
