Proces Manager

Kadaster

Locatie

Gelderland

Uren per week

36-40

Maximum tarief

in overleg

€ 110 p/uur

Looptijd

01-08-2025 t/m 31-01-2026

Dienstverband

Freelance

Detachering

Status

Open
Gesloten

Omschrijving

Je bent hierbij verantwoordelijk voor het aansturen van meerdere externe IT leveranciers voor levering van gecontracteerde diensten.

Je onderhoudt contacten met onze interne klanten binnen de Directies BOI, ODR en DGV (waaronder meer dan vijftig DevOps teams, de Productmanagers en Product Owners).

Concreet: je opereert op operationeel/tactisch niveau, waar nodig adviseer je op strategisch niveau.

Je bent inzetbaar op verschillende werkzaamheden (ITSM, Incident, Change, Problem, Config enz.) binnen het Hybride SIAM-team.

Tevens ben je instaat om business wensen te vertalen naar oplossing binnen het SIAM-huis.

Ook de aandachtsgebieden van: People, Process en Technology kent voor jouw geen geheimen.

Je beschikt dan ook over M-shapped profiel, en bent hierdoor flexibel inzetbaar op deze verschillende rollen binnen SIAM-huis.

Een rol als Service Level Management, of Proces Lead maakt je werk afwisselend.

Je werkt samen met verschillende grote IT leveranciers en met de interne IT-organisatie om wensen van onze interne klanten te vertalen naar goede oplossingen die passen in de IT-strategie.

Je werkt hierbij nauw samen met de verschillende stakeholders in je werkveld.

Je werkt nauw samen met het interne Enterprise Service Management team, welke onze ServiceNow tool beheer en onderhoud.

Je bent instaat om de gemaakt afspraken over processen of werkafspraken in de vorm van kennissessies/workshops te delen met de organisatie.

  • Je onderhoudt klant- en leveranciersrelaties, waarbij je primair fungeert als aanspreekpunt voor ‘jouw’ ICT-leveranciers
  • Je onderhoudt een goede relatie met interne stakeholder (de Interne Service Providers)
  • Je draagt zorg voor het identificeren, formuleren, afstemmen en vastleggen van dienstverlening
  • Je ontwerpt processen en implementeert deze
  • Je doet verbetervoorstellen en rapporteert hierover
  • Je participeert in projectgroepen en bent in staat tijdig in te spelen op de huidige en toekomstige verwachtingen en technische mogelijkheden
  • Je presenteert de bereikte resultaten, doorgevoerde verbeteringen en nieuwe inzichten

Eisen

  • De kandidaat beheerst de Nederlandse taal vloeiend, in woord en geschrift;
  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 10 jaar ervaring in een vergelijkbare functie (IT proces management);
  • ITIL Foundation gecertificeerd;
  • ServiceNow gecertificeerd (Certified System Administrator);
  • Minimaal 5 jaar ervaring met SIAM implementaties;
  • SIAM Professional gecertificeerd (SIAMP).

Wensen

  • Teamspeler;
  • Resultaatgericht;
  • Helicopterview;
  • Adviesvaardigheid;
  • Overtuigingskracht;
  • Beschikt over goed probleemoplossend vermogen en denkt in oplossingen zonder het grotere geheel uit het oog te verliezen;
  • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;
  • Kwaliteitsgericht;
  • Klantgericht;
  • Proactief en initiatiefrijk.

Over Kadaster

Meer weten over Kadaster? Lees wie ze zijn en welke opdrachten ze momenteel aanbieden. Lees meer

TenTalent is jouw partner voor interm opdrachten bij de overheid.

Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.

Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.

Marge TenTalent

Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Professionele ondersteuning

Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.

Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.

Slimme job alerts

Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.

Hoe werkt het?

Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.

Vind een opdracht
Solliciteer direct
Reactie
Start opdracht
Vind een opdracht die bij je past

Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.

Solliciteer direct

Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.

Reactie van de opdrachtgever

Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.

Start met je opdracht

Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.

Kan ik mijn cv opsturen, zodat jullie op zoek gaan naar een opdracht?
Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?
Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?
Kan ik mij door jullie laten detacheren?
Hoe snel kan ik starten na selectie voor een opdracht?

Logo van de organisatie

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.