
Omschrijving
Het team DIV houdt zich bezig met het scannen van inkomende en uitgaande post, analoge en digitale archivering, digitalisering, gebruikersondersteuning en advisering over onderwerpen die de documentaire informatievoorziening raken. Op dit moment zit team DIV midden in de implementatie van een nieuw zaaksysteem en DMS. Nieuwe processen worden ingericht en gebruikers zullen instructies nodig hebben.
De medewerker recordbeheer richt zich op het beheer van de digitale archieven, bijvoorbeeld in het (nieuwe) Document Management Systeem, en ondersteunt en adviseert gebruikers bij de archiveringsprocessen in alle vakapplicaties. Door de komst van het nieuwe DMS, vraagt de afbouw van Cosa (huidig DMS) volop aandacht van de medewerkers recordbeheer. De rol van de medewerker recordbeheer verandert naar meer adviserend en controlerend richting gebruikers van DMS en tsa’s (taakspecifieke applicaties).
Verantwoordelijkheden
- Het verzorgen van het digitale archief op de verschillende locaties. Focus ligt op de digitale archivering, bewaring en vernietiging in het huidige DMS Cosa (afbouwsituatie);
- Het beheer van de inventarisatielijsten van het digitale archief;
- De selectie en vernietiging van de digitale archieven door middel van vernietigingslijsten;
- Het verrichten van de complexe dossiervorming en het kwaliteitsbeheer;
- Het ondersteunen in de procesverbeteringen van het recordbeheer;
- Het bieden van inhoudelijke coaching on the job aan je collega’s van recordbeheer;
- Het opschonen van dossiers bouwvergunningen;
- Heb je specifieke ervaring als medewerker recordbeheer met Corsa/Liber? Dan kun je van toegevoegde waarde zijn bij de inrichting en de controle op het juist gebruik van zaakgericht werken en het ondersteunen van de proceseigenaren hierbij.
Eisen
- U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
- De kandidaat heeft minimaal een MBO opleiding op het gebied van Informatiebeheer, en bezit in ieder geval één van de volgende certificaten; SOD1 en/of SOD2, LRM of LARM.
- De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare en recente werkervaring met het verrichten van complexe dossiervorming en het kwaliteitsbeheer.
- De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare en recente werkervaring met digitale archivering.
- De kandidaat heeft aantoonbare en relevante ervaring met het inhoudelijk coachen/begeleiden van recordbeheer medewerkers.
- De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
- De kandidaat heeft ervaring met implementaties van zaakgericht werken.
- De kandidaat heeft gemeentelijke ervaring.
- De kandidaat is flexibel voor wat betreft de samenstelling van de werkzaamheden en de inzet op je standplaats in Burgum, en zo nodig in Buitenpost mocht het werk daarom vragen
Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.
Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.
Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.
Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.
Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.
Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.
Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.
Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.
Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.
Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.
Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.
Ja, absoluut! Maak een account aan op onze website en upload je cv. Onze ervaren consultants zoeken proactief naar geschikte opdrachten voor jou. Daarnaast gebruikt onze slimme AI-tool 'de Matcher' jouw profiel om nauwkeurige matches te maken en benadert zij jou wanneer een zeer geschikte opdracht beschikbaar komt.
Je slaagkansen hangen af van verschillende factoren: je cv, motivatie, concurrentie en de 'klik' met de opdrachtgever. Je maakt de beste kans wanneer je niet alleen aan alle eisen voldoet, maar ook aan de wensen, ervaring hebt in een vergelijkbare functie, al hebt gewerkt bij soortgelijke organisaties en een goed selectiegesprek voert. Wij helpen je graag om je profiel optimaal te presenteren.
Zeker! Tenzij overheidservaring een specifieke eis is voor de opdracht, helpen wij je graag bij je sollicitatie. Houd er wel rekening mee dat het ontbreken van overheidsachtergrond je slaagkansen kan verminderen, maar met de juiste begeleiding en een sterke motivatie maken veel professionals hun eerste stappen in de publieke sector via ons platform.
Ja, dat is mogelijk! Je kunt bij ons in loondienst komen voor specifieke opdrachten die zijn gemarkeerd met een 'Detachering'-tag. Met onze handige rekentool kun je eenvoudig je verwachte maandelijkse brutosalaris berekenen.
De starttijd varieert per opdracht en opdrachtgever. Gemiddeld kun je binnen 2-4 weken starten na selectie. Wij begeleiden het hele proces - van contractafhandeling tot praktische afspraken - zodat jij je kunt focussen op een succesvolle start. Bij spoedopdrachten is soms een snellere start mogelijk.

Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.
De opdracht is helaas niet meer beschikbaar
Maar er staan nog veel andere interessante opdrachten voor je klaar.
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.

