Informatiemanager

Gemeente Huizen

Locatie

Noord-Holland

Uren per week

36

Maximum tarief

in overleg

€ 107 p/uur

Looptijd

12 maanden

Dienstverband

Freelance

Detachering

Status

Open
Gesloten

Omschrijving

In deze 12 maanden ligt de nadruk op van de volgende werkzaamheden:

  1. Je adviseert de vak-afdelingen binnen de kaders van informatiemanagement/ICT-missie, visie en strategie.
  2. Je vertaalt de informatiebehoeften naar de nodige applicaties (architectuur). Je coördineert en realiseert (kleinere) projecten of hebt de regie op grotere projecten onder leiding van een (technisch) projectleider. Je signaleert interne en externe ontwikkelingen en vertaalt de mogelijke consequenties naar de roadmap.
  3. Je levert een inhoudelijke bijdrage aan de ontwikkeling, implementatie en evaluatie van het informatiebeleidsplan 2024 – 2027.
  4. Je levert een bijdrage aan de professionalisering van onze informatiemanagementprocessen.
  5. Je bent betrokken bij verschillende projecten op het gebied van data en digitalisering en draagt actief bij verbeteren van bedrijfsprocessen.
  6. Je ondersteunt bij de implementatie van de Wet Open Overheid en Grip op informatie.
  7. Je analyseert vervangings- en verbeteringsvraagstukken (applicaties- en datalandschap), brengt consequenties in kaart en vertaalt deze naar concrete projecten en wijzigingsvoorstellen.
  8. Je zorgt voor afstemming en legt verbinding met de verschillende disciplines binnen het team informatiemanagement, vak-afdelingen en partijen en belanghebbenden binnen -en buiten de organisatie.

Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van ICT;
  • Beschikbaar per 15 juli 2024 voor 36 uur per week;
  • Aantoonbare werkervaring als informatiemanager bij een gemeente.

Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in de afgelopen 8 jaar met informatiemanagement én het ontwikkelen van informatiebeleid (20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen de lokale overheid binnen het fysieke én sociale domein (15 punten);
  • Aantoonbare kennis in de afgelopen 3 jaar van de ontwikkelingen rondom de wetgeving voor de gemeenten én SaaS transacties (benoem dit duidelijk in het cv.) (15 punten);
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar bij een gemeente met het adviseren op het gebied van informatisering vraagstukken (20 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider en/of informatiemanager (20 punten);

Over Gemeente Huizen

Meer weten over Gemeente Huizen? Lees wie ze zijn en welke opdrachten ze momenteel aanbieden. Lees meer

TenTalent is jouw partner voor interm opdrachten bij de overheid.

Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.

Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.

Marge TenTalent

Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Professionele ondersteuning

Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.

Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.

Slimme job alerts

Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.

Hoe werkt het?

Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.

Vind een opdracht
Solliciteer direct
Reactie
Start opdracht
Vind een opdracht die bij je past

Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.

Solliciteer direct

Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.

Reactie van de opdrachtgever

Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.

Start met je opdracht

Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.

Kan ik mijn cv opsturen, zodat jullie op zoek gaan naar een opdracht?
Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?
Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?
Kan ik mij door jullie laten detacheren?
Hoe snel kan ik starten na selectie voor een opdracht?

Logo van de organisatie

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.