Functioneel beheerder

Gemeente Purmerend

Locatie

Uren per week

36

Maximum tarief

in overleg

€ p/uur

Looptijd

6 maanden

Dienstverband

Freelance

Detachering

Status

Open
Gesloten

Omschrijving

Als Functioneel Beheerder richt jij je op het beheer van applicaties binnen het cluster financiën, met een focus op GouwIT. Je bent verantwoordelijk voor het optimaal en veilig functioneren van gemeentelijke softwareapplicaties, inclusief belastingen, kwijtscheldingen en bezwaarschriften.

Daarnaast ondersteun je medewerkers in het gebruik van deze applicaties, los je meldingen en storingen op, en zorg je voor actuele documentatie. In deze rol geef je informatiebeveiliging hoge prioriteit en denk je mee over technische- en inrichtingsvraagstukken.

De belangrijkste taken zijn:

  • Medeverantwoordelijk voor de functionele inrichting van de Gouw applicatie.
  • Beantwoorden van vragen en oplossen van problemen met betrekking tot de werking en het gebruik.
  • Registreren en bewaken van meldingen, en communiceren over de voortgang.
  • Signaleren van de noodzaak tot functionele aanpassingen en bijdragen aan de implementatie.
  • Adviseren van proceseigenaren en key users over het gebruik en mogelijkheden van de applicatie.
  • Zorgdragen voor documentatie en instructies aan eindgebruikers.
  • Testen van nieuwe functionaliteiten en ervoor zorgen dat applicaties goed blijven functioneren.

Waar ga je werken:

De gemeente Purmerend, en in het bijzonder het team ICT, is volop in ontwikkeling. Het team bestaat uit 40 medewerkers en zorgt ervoor dat systemen en applicaties optimaal functioneren, zodat collega's hun werk goed kunnen doen. Door de groei van de stad en de organisatie breidt ook het team ICT uit, waarbij gewerkt gaat worden met verschillende kennisgebieden.

Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen het vakgebied van Belastingen en/of GEO WOZ.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in het lezen, schrijven en uitvoeren van SQL.
  • Kennis van werkprocessen binnen teams Belastingen, BAG en WOZ.
  • Kennis van de landelijke voorzieningen Basisregistratie Kadaster (BRK) en Landelijke Voorziening WOZ.
  • Beschikbaarheid van minimaal 24 uur per week.

Wensen:

  • Minimaal 2 jaar werkervaring met GouwIT.
  • Ervaring met Gouw 7 en 7 R2 bij een gemeentelijke organisatie.
  • Minimaal 1 jaar ervaring met het bevragen van databases van Gouw.

Over Gemeente Purmerend

Meer weten over Gemeente Purmerend ? Lees wie ze zijn en welke opdrachten ze momenteel aanbieden. Lees meer

TenTalent is jouw partner voor interm opdrachten bij de overheid.

Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.

Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.

Marge TenTalent

Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Professionele ondersteuning

Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.

Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.

Slimme job alerts

Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.

Hoe werkt het?

Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.

Vind een opdracht
Solliciteer direct
Reactie
Start opdracht
Vind een opdracht die bij je past

Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.

Solliciteer direct

Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.

Reactie van de opdrachtgever

Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.

Start met je opdracht

Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.

Kan ik mijn cv opsturen, zodat jullie op zoek gaan naar een opdracht?
Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?
Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?
Kan ik mij door jullie laten detacheren?
Hoe snel kan ik starten na selectie voor een opdracht?

Logo van de organisatie

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.