Let op: Deze opdracht valt onder de Wet DBA en is daarom uitsluitend beschikbaar via detachering. TenTalent biedt je de mogelijkheid om toch deel te nemen door middel van een tijdelijke dienstovereenkomst. Heb je interesse? Reageer op de opdracht, dan sturen wij je meer informatie en een salarisvoorstel toe.
Logo van de organisatie

Omschrijving

Momenteel loopt er een aanbesteding waarin RID De Liemers samen met de organisaties vanuit de gemeenschappelijke regeling op zoek is naar een implementatiepartner. Deze implementatie partner krijgt de opdracht om een aantal knelpunten op te lossen waaronder het makkelijk kunnen samenwerken in documenten en teams kanalen. Als Functioneel beheerder zal je tijdens het ontwerp de sparringpartner zijn vanuit RID De Liemers.

Verantwoordelijkheden

Jouw werkzaamheden 

  • Je hebt kennis en ervaring met vergelijkbare migratietrajecten;
  • Je speelt een belangrijke rol bij het inrichten van de MS365 omgeving, waarbij je zorgt voor een optimale gebruikservaring voor onze medewerkers;
  • Je implementeert en bewaakt toegangscontrole en wachtwoordbeleid en zorgt dat deze voldoet aan relevante regelgeving;
  • Je ontwikkelt sjablonen binnen Teams;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt als het gaat om Incidenten en wijzigingen binnen MS365;
  • Met enthousiasme organiseer en geef je trainingen aan medewerkers om hen vertrouwd te maken met de mogelijkheden van MS365 en zo bij te dragen aan een soepele uitrol;
  • Je begeleidt of ondersteunt (digitale) bijeenkomsten;
  • Actief breng je nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden onder de aandacht bij de klantorganisaties, zodat iedereen het maximale uit MS365 kan halen;
  • Je houdt ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en bent proactief in het verkennen van nieuwe mogelijkheden en verbeteringen;
  • Je schrijft handleidingen en werkinstructies. 

Deze functie wordt momenteel vervuld door een externe professional, die kan meedingen naar de opdracht.

Wie zijn wij?

In 2011 is het shared service center RID opgericht door de gemeenten Duiven, Westervoort en Zevenaar. RID De Liemers maakt onderdeel uit van Samenwerking de Liemers, waar de regionale sociale dienst (RSD) ook onderdeel van is. RID is dé partner voor de Liemerse gemeenten op het gebied van informatisering, automatisering en inkoop.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • De kandidaat beschikt over een Microsoft Adoptie Framework Certificaat, wat duidelijk in het CV vermeld moet worden
  • De kandidaat heeft minstens drie afgeronde M365-projecten waarin hij/zij de rol van adoptieconsultant binnen een gemeentelijke organisatie heeft vervuld. Dit moet duidelijk in het CV vermeld worden.
  • De kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar werkervaring als adoptieconsultant M365 in een gemeentelijke organisatie. Dit dient duidelijk in het CV vermeld te worden.

Over Samenwerking de Liemers

Meer weten over Samenwerking de Liemers? Lees wie ze zijn en welke opdrachten ze momenteel aanbieden. Lees meer

TenTalent is jouw partner voor interm opdrachten bij de overheid.

Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.

Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.

Marge TenTalent

Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Professionele ondersteuning

Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.

Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.

Slimme job alerts

Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.

Hoe werkt het?

Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.

Vind een opdracht
Solliciteer direct
Reactie
Start opdracht
Vind een opdracht die bij je past

Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.

Solliciteer direct

Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.

Reactie van de opdrachtgever

Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.

Start met je opdracht

Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.

Kan ik mijn cv opsturen, zodat jullie op zoek gaan naar een opdracht?
Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?
Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?
Kan ik mij door jullie laten detacheren?
Hoe snel kan ik starten na selectie voor een opdracht?

Logo van de organisatie

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.

De opdracht is helaas niet meer beschikbaar

Maar er staan nog veel andere interessante opdrachten voor je klaar.

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.