Servicepunt Frontoffice

Gemeente Apeldoorn

Locatie

Apeldoorn

Uren per week

32 - 36

Maximum tarief

70

p/uur

Maximum tarief

in overleg

Looptijd

01-10-2024 t/m 01-04-2025

Publicatiedatum:

20
September
,
2024

Status

Open
Deadline
16
September
,
2024
Deadline:
September 16, 2024

Omschrijving van de opdracht

Deadline:

16
September
,
2024

Als medewerker bij het Servicepunt ben jij het visitekaartje voor de interne dienstverlening voor je collega’s. Collega’s kunnen bij jou terecht met eerstelijns vragen op het gebied van ICT, HRM en facilitaire zaken. Dit doe je telefonisch, maar ook face-to-face aan onze balie. Denk aan een probleem met een smartphone, een kapotte lamp of een vraag over de salarisstrook, het komt allemaal langs. Genoeg afwisseling dus!

Daarnaast ben je onze expert op het gebied van ICT. In de tweede lijn zorg jij ervoor dat complexere ICT-vragen tóch opgelost worden. Hiervoor werk je nauw samen met de ICT’ers van de derde lijn. Zo draag je bij aan het verbeteren van onze dienstverlening.

Klanten kunnen op jou rekenen! Jij bent proactief, dienstverlenend, klantgericht, oplossingsgericht, communicatief vaardig en stressbestendig. Jij behandelt vragen en wil die zo goed mogelijk structureel oplossen. Jij kan goed samenwerken. Je werkt namelijk nauw samen met je directe collega’s, afdeling Informatie, maar ook met collega’s van de gehele organisatie. Daarnaast ben je nauwkeurig en zorg je voor een goede verslaglegging. En met jouw analytisch vermogen zit het ook wel goed. Jij analyseert inkomende vragen, doorgrondt waarmee iemand geholpen is en analyseert problemen om met oplossingen te komen, óók voor de langere termijn

Eisen

  • kennis van de volgende systemen: Topdesk, Microsoft Azure, Microsoft inTune, Citrix, Microsoft Office;
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift);
  • minimaal een Mbo-3 of 4 opleiding, bij voorkeur in de richting ICT;
  • ervaring in soortgelijke functie;
  • veel van ICT weet en ‘dienstverlenend’ op jouw voorhoofd geschreven hebt staan;
  • flexibel bent en graag van afwisseling houdt;
  • veel contacten wil hebben met collega’s, klanten of klantorganisaties;
  • het geen probleem vindt om op kantoor aanwezig te zijn.


Over Gemeente Apeldoorn

Meer weten over Gemeente Apeldoorn? Lees wie ze zijn en welke opdrachten ze momenteel aanbieden. Lees meer

Andere opdracht?

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.

Schrijf je in
Andere opdracht?

Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!

Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.

Tarief
TenTalent marge

Onze marge voor de dienstverlening is vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Alleen PDF-bestanden worden geaccepteerd*
Uploaden...
fileuploaded.jpg
Uploaden mislukt. De maximale grootte van bestanden is 10 MB.
Bedankt! We hebben uw aanmelding ontvangen. U ontvangt binnenkort een bericht van ons!
Oeps! Er is iets fout gegaan bij het indienen van het formulier. Neem graag contact op.

Helaas, deze opdracht is niet langer beschikbaar!

Jammer, je hebt deze opdracht gemist. Ontdek andere beschikbare opdrachten door op de onderstaande knop te klikken.
Je kunt nog wel de details van de verlopen opdracht bekijken, maar inschrijven is niet meer toegestaan.
Inschrijven