Let op: Deze opdracht valt onder de Wet DBA en is daarom uitsluitend beschikbaar via detachering. TenTalent biedt je de mogelijkheid om toch deel te nemen door middel van een tijdelijke dienstovereenkomst. Heb je interesse? Reageer op de opdracht, dan sturen wij je meer informatie en een salarisvoorstel toe.
Logo van de organisatie

Omschrijving

Het vakgebied van documentaire informatiemanagement (DIM) is snel veranderend. Met verschillende nieuwe wetgevingen (o.a. Woo), verdere digitalisering en het toenemende aantal informatiekanalen komen er een hoop nieuwe werkzaamheden naar team DIM toe. Daarnaast blijft het papieren archief ook nog een rol spelen.

We zijn op zoek naar een senior medewerker op het gebied van informatie- en archiefbeheer. Het cluster DIM is gestart met een doorontwikkeling. Binnen dit traject willen we inzetten een verbetering van het kwaliteitsbeheer, willen we gaan onderzoeken hoe we verder kunnen automatiseren en is het doel om een meer regie houdende en adviserende rol in de organisatie te gaan innemen. We zoeken iemand die ons kan helpen in deze transitie.

Om al deze veranderingen en nieuwe werkzaamheden te ondervangen zoekt de BEL Combinatie een breed inzetbare en ervaren DIM medewerker. Je zal je bezig houden met:

  • Aanspreekpunt voor vragen vanuit de organisatie;
  • Digitaal archiveren en vernietigen in het zaaksysteem; 
  • Meedenken verkrijgen machtiging tot digitaal vernietigen;
  • Uitvoeren van kwaliteitscontrole;
  • Beheer en archivering fysiek archief;
  • Meedenken aan herziening beleidsdocumenten op gebied van informatiebeheer en de implementatie ervan;
  • Op de hoogte blijven van ontwikkelingen en de relevante wetgeving (zoals de archiefwet en Woo); 
  • Procesverbetering en procesbeschrijving binnen informatiebeheer;
  • Het begeleiden van 2 DIM-medewerkers naar hun nieuwe rol als informatie-adviseur;

Eisen

  1. Aantoonbaar afgeronde HBO bachelor opleiding;
  2. Beschikbaar voor 28 uur per week, bij voorkeur fysiek op kantoor;
  3. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

Gunningscriteria

  1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar binnen het vakgebied van informatiebeheer (40 punten);
  2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met digitalisering en zaakgericht werken bij een gemeente (20 punten);
  3. Aantoonbare werkervaring met beleidsmatig werken of als kwaliteitsmedewerker (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
  4. Aantoonbare werkervaring met zaaksysteem Corsa (10 punten);
  5. Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke processen (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten).

Over BEL Combinatie

Meer weten over BEL Combinatie? Lees wie ze zijn en welke opdrachten ze momenteel aanbieden. Lees meer

TenTalent is jouw partner voor interm opdrachten bij de overheid.

Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.

Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.

Marge TenTalent

Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Professionele ondersteuning

Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.

Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.

Slimme job alerts

Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.

Hoe werkt het?

Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.

Vind een opdracht
Solliciteer direct
Reactie
Start opdracht
Vind een opdracht die bij je past

Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.

Solliciteer direct

Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.

Reactie van de opdrachtgever

Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.

Start met je opdracht

Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.

Kan ik mijn cv opsturen, zodat jullie op zoek gaan naar een opdracht?
Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?
Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?
Kan ik mij door jullie laten detacheren?
Hoe snel kan ik starten na selectie voor een opdracht?

Logo van de organisatie

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.

De opdracht is helaas niet meer beschikbaar

Maar er staan nog veel andere interessante opdrachten voor je klaar.

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.