Projectmedewerker niet verwijtbare terugvordering

Gemeente Pijnacker-Nootdorp

Locatie

Zuid-Holland

Uren per week

28-32

Maximum tarief

in overleg

€ 75 p/uur

Looptijd

7 maanden

Dienstverband

Freelance

Detachering

Status

Open
Gesloten

Omschrijving

Een projectgroep bestaande uit een projectleider, experts van inhoud en ICT werken samen aan ICT en procesverbeteringen.

Om ervoor te zorgen dat het project succesvol verloopt, is het essentieel om een grondige analyse te maken van dossiers om zo niet-verwijtbare terugvorderingen in kaart te brengen en het werkproces van de consulenten te verbeteren. Dit alles met als doel een duurzame en positieve werkwijze te realiseren voor consulenten. Deze verbeteringen hebben daarnaast een positief effect op de burgers die vanuit de Participatiewet een uitkering ontvangen of hebben ontvangen.

Concreet betekent dit:

  • Je draait mee in het lopende project terugvordering, met diverse werkgroepen;
  • Je analyseert samen met de uitvoerende medewerkers de dossiers van diverse terugvorderingen;
  • Je stelt een analyserapport op over de niet verwijtbare terugvorderingsdossier;
  • Je stelt verbeteringen voor van werkprocessen. Je stelt een rapportage op met verbetervoorstellen om processen te optimaliseren rondom niet-verwijtbare terugvorderingen;
  • Je ondersteund en denkt inhoudelijk mee over de implementatie van een debiteurentool om het werkproces te verbeteren;
  • Je ondersteund de vaste medewerkers bij het bijwerken van de lopende vorderingen.

Wij zoeken een professional die:

  • Kennis heeft van:
  • De Participatiewet;
  • Terugvordering en verhaal.
  • Ervaring heeft in het vakgebied;
  • Vaardig is in het werken met Civision;
  • Analytisch;
  • Nieuwsgierig, secuur en detailgericht werkt en punctueel is;
  • Positief kritisch met coachende vaardigheden;
  • Zowel dossiers kan analyseren als heldere analyserapporten kan opstellen.

Ben jij de professional die wij zoeken? Dan kijken we uit naar jouw bijdrage aan dit belangrijke project!

Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring n de afgelopen 3 jaar als Klantmanager Inkomen;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Civision, benoem waar deze is opgedaan;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met de uitvoering van de Participatiewet;

Gunningscriteria

  • Minimaal 6 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Klantmanager werk & inkomen binnen een gemeentelijke instelling (40 punten);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met doen van verander voorstellen binnen het sociaal domein. Benoem hiervan een concreet voorbeeld (20 punten);
  • Minimaal 2 afgeronde verdiepende opleidingen/ cursussen op het gebied van Participatie, Werk & Inkomen (15 punten);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Suite, Civision en Key2burgerzaken, duidelijk naar voren komend in het cv (10 punten);
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het coachen van (nieuwe) collega’s binnen het domein van een gemeente, benoem waar dit is opgedaan (15 punten).

Over Gemeente Pijnacker-Nootdorp

Meer weten over Gemeente Pijnacker-Nootdorp? Lees wie ze zijn en welke opdrachten ze momenteel aanbieden. Lees meer

TenTalent is jouw partner voor interm opdrachten bij de overheid.

Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.

Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.

Marge TenTalent

Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Professionele ondersteuning

Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.

Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.

Slimme job alerts

Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.

Hoe werkt het?

Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.

Vind een opdracht
Solliciteer direct
Reactie
Start opdracht
Vind een opdracht die bij je past

Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.

Solliciteer direct

Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.

Reactie van de opdrachtgever

Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.

Start met je opdracht

Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.

Kan ik mijn cv opsturen, zodat jullie op zoek gaan naar een opdracht?
Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?
Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?
Kan ik mij door jullie laten detacheren?
Hoe snel kan ik starten na selectie voor een opdracht?

Logo van de organisatie

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.