Procesadviseur
Gemeente Amsterdam
Locatie
Amsterdam
Uren per week
12 - 16
Maximum tarief
€
100
p/uur
Looptijd
05-05-2025 t/m 31-12-2025
Publicatiedatum:
Status
Omschrijving van de opdracht
Deadline:
De handhaving van fiscaal parkeren is een grootschalige operatie met geautomatiseerde processen waaraan honderden collega’s werken in een keten van Directie Parkeren, Dienstverlening, Belastingen en de Parkeerdienstverlener P1. Jaarlijks zijn er 35 miljoen kort parkeertransacties en tweehonderdduizend vergunningen. In het vergunningbeleid is veel maatwerk met allerlei vergunningssoorten en uitzonderingen. Voor verbeteringen in de werkprocessen en de communicatie over deze processen in samenwerking met de bovenstaande ketenpartners zoekt de afdeling een procesadviseur en informatieregisseur. Deze specifieke capaciteit en expertise is niet beschikbaar binnen de directie en de organisatie.De opdracht gaat van start op 1 mei 2025 en loopt t/m 31 december 2025, met een eventuele uitloop tot 30 april 2026 voor 12 tot 16 uur per week. Het doel van de opdracht is de verbetering, beschrijving en visualisatie van een aantal werkprocessen in de keten van de fiscale parkeerhandhandhaving.
De belangrijkste stakeholders zijn de Directie Parkeren, Dienstverlening, Belastingen en de Parkeerdienstverlener P1. De procesadviseur rapporteert aan de afdelingsmanager Straatparkeren. Voor afstemming is het nodig dat de adviseur circa 1 keer per week op kantoor aanwezig is. Verder kunnen de werkzaamheden op afstand worden uitgevoerd en is er ruime vrijheid bij de wijze waarop de resultaten worden behaald en hoe de tijd wordt ingedeeld.
Werkzaamheden
- In de opdracht wordt o.a. gevraagd om de volgende deelproducten op te stellen:Het werkproces bezwaren NHA’s;
- Het werkproces bezwaren vergunningen;
- Een (visuele) beschrijving van de beslisboom ‘vast of wisselend kenteken’;
- Een (visuele) beschrijving van de beslisboom ‘verhuizenparkeervergunning’;
- De actualisatie van diverse factsheets o.a. rond bezwaren.
Opdracht eisen
- Kandidaat beschikt minimaal over een hbo of wo werk- en denkniveau.
- Kandidaat heeft minimaal 8 jaar aantoonbaar succesvolle ervaring als procesadviseur of informatieregisseur binnen de gemeente Amsterdam of bij een andere grote gemeente-G32.
- Kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbaar ervaring met het visualiseren van (werk)processen.
- Kandidaat beschikt over kennis ervaring in het fysiek domein en bij voorkeur in het parkeerdomein.
- Kandidaat heeft ervaring met communicatievraagstukken.
- Kandidaat beschikt over goede schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden.
Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.
Opdracht uitsluitend beschikbaar via detachering
Gezien de aard van deze opdracht en de Wet DBA heeft de opdrachtgever bepaald dat deze opdracht alleen in loondienst via detachering kan worden uitgevoerd. Lijkt deze opdracht je alsnog interessant? Je kunt voor de duur van de opdracht in dienst komen bij TenTalent!
Hoe werkt detachering bij TenTalent?
Detacheren via TenTalent biedt jou als IT-professional zekerheid van opdrachten, minder administratieve lasten en toegang tot projecten die anders moeilijk bereikbaar zijn.
Ben je gewend om als zzp’er te werken? Dan lijkt het bruto maandsalaris misschien lager dan je gewend bent. Maar doordat TenTalent een van de laagste dienstverleningsmarges hanteert, houd je netto juist meer over dan via een andere broker. Ontdek de andere voordelen van detacheren via TenTalent of bereken hieronder jouw verdiensten.
** De calculator geeft een schatting en is zo zorgvuldig mogelijk samengesteld, maar hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
** De calculator geeft een schatting en is zo zorgvuldig mogelijk samengesteld, maar hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!
Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.