Omschrijving
Bij Modern Workplace zorgen we ervoor dat collega’s overal en altijd veilig, efficiënt en productief kunnen (samen)werken. Ons Modern Workplace-team biedt moderne IT-middelen en ontwikkelt de werkplek van de toekomst verder door. Om ons team te versterken zijn we op zoek naar een medior Werkplekbeheerder met een passie voor hardware en gebruikerssupport.
De opdracht betreft een tijdelijke inhuur voor het verder doorontwikkelen van de werkplek van de toekomst binnen de organisatie, met als doel dat opdrachtnemer diens specifieke expertise inzet voor complexe projecten op een ondernemende en resultaatgerichte manier te laten slagen. Hierbij worden de volgende activiteiten uitgevoerd:
- Installeren en configureren van computers, printers, telefoons, iPhones, MacBooks en andere kantoorapparatuur
- Verlenen van technische ondersteuning aan medewerkers bij hardware- en softwareproblemen
- Uitvoeren van routineonderhoud aan werkplekapparatuur en zorgen voor optimale werking
- Ondersteunen van nieuwe collega’s bij het inrichten van hun werkplek en onboarding in IT-systemen
- Bijhouden van de inventaris van werkplekapparatuur
- Innemen, uitgeven en afvoeren van hardware die binnen de lifecycle management (LCM) vervangen moet worden
- Coördineren en ondersteunen van projecten, zoals verhuizingen of de uitrol van nieuwe technologieën
- Bijdragen aan de doorontwikkeling en hardening van Microsoft- en Apple-werkplekken
waarbij de volgende resultaten opgeleverd worden:
- Werkplekken ingericht en apparatuur gebruiksklaar opgeleverd (pc’s, printers, telefoons, iPhones, MacBooks)
- Technische problemen bij eindgebruikers opgelost binnen afgesproken responstijden
- Preventief onderhoud uitgevoerd aan werkplekapparatuur ter voorkoming van storingen
- Nieuwe medewerkers voorzien van een volledig ingerichte IT-werkplek en toegang tot systemen
- IT-inventaris geactualiseerd en correct geregistreerd in het beheersysteem
- Verouderde hardware volgens LCM-proces vervangen, uitgegeven of verantwoord afgevoerd
- Projectmatige ondersteuning geleverd bij verhuizingen en implementatie van nieuwe technologieën
- Input geleverd voor de optimalisatie en beveiliging (hardening) van Microsoft- en Apple-werkplekken
De opdracht eindigt wanneer de gevraagde resultaten opgeleverd zijn, waarbij geldt dat uitloop mogelijk is afhankelijk van de voortgang van de beschikbaarheid.
Eisen
- Kandidaat heeft aantoonbaar hbo werk- en denkniveau en minimaal een mbo opleiding in de richting van ICT
- Kandidaat is in het bezit van een ITIL 3 of hogere certificering
- Kandidaat is in het bezit van een AZ-900 certificering
- Kandidaat is in het bezit van een MS-900 certificering
- Kandidaat is in het bezit van een MD-102 certificering
- Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 3 jaar aantoonbaar ervaring als Werkplekbeheerder
- Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 3 jaar aantoonbaar ervaring met het Microsoft 365 ecosysteem
- Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 3 jaar aantoonbaar ervaring met het afhandelen van 2e lijnsmeldingen m.b.t. bedrijfsmiddelen
- Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 3 jaar aantoonbaar ervaring bij het bieden van ondersteuning op het gebied van mobiele telefoons/iPhone
- Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 3 jaar aantoonbaar ervaring werken in SCRUM teams
Wensen
- Kandidaat heeft ... jaar ervaring met werken bij een soortgelijke overheidsorganisatie
- Kandidaat heeft ... jaar ervaring als Werkplek Specialist op enterprise niveau
- Kandidaat heeft een afgeronde mbo opleiding in de richting van ICT
- Interview wordt beoordeeld op:
- Allereerst toetsen we de kennis en ervaring van de kandidaat. Basis hierin vormt het eerder ingediende CV in relatie tot de uitvraag. Een negatieve afwijking leidt tot bijstelling van de eerdere beoordeling die heeft geleidt tot de uitnodiging voor het interview en kan leiden tot uitsluiting van de verdere procedure
- Vervolgens gaan we met de kandidaat in gesprek om te toetsen hoe de benodigde competenties terugkomen in de manier hoe hij/zij binnen de opdracht het werk zal gaan doen en wat hij/zij aan vaardigheden meebrengt om dit juist te doen
Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.
Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.
Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.
Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.
Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.
Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.
Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.
Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.
Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.
Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.
Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.
Ja, absoluut! Maak een account aan op onze website en upload je cv. Onze ervaren consultants zoeken proactief naar geschikte opdrachten voor jou. Daarnaast gebruikt onze slimme AI-tool 'de Matcher' jouw profiel om nauwkeurige matches te maken en benadert zij jou wanneer een zeer geschikte opdracht beschikbaar komt.
Je slaagkansen hangen af van verschillende factoren: je cv, motivatie, concurrentie en de 'klik' met de opdrachtgever. Je maakt de beste kans wanneer je niet alleen aan alle eisen voldoet, maar ook aan de wensen, ervaring hebt in een vergelijkbare functie, al hebt gewerkt bij soortgelijke organisaties en een goed selectiegesprek voert. Wij helpen je graag om je profiel optimaal te presenteren.
Zeker! Tenzij overheidservaring een specifieke eis is voor de opdracht, helpen wij je graag bij je sollicitatie. Houd er wel rekening mee dat het ontbreken van overheidsachtergrond je slaagkansen kan verminderen, maar met de juiste begeleiding en een sterke motivatie maken veel professionals hun eerste stappen in de publieke sector via ons platform.
Ja, dat is mogelijk! Je kunt bij ons in loondienst komen voor specifieke opdrachten die zijn gemarkeerd met een 'Detachering'-tag. Met onze handige rekentool kun je eenvoudig je verwachte maandelijkse brutosalaris berekenen.
De starttijd varieert per opdracht en opdrachtgever. Gemiddeld kun je binnen 2-4 weken starten na selectie. Wij begeleiden het hele proces - van contractafhandeling tot praktische afspraken - zodat jij je kunt focussen op een succesvolle start. Bij spoedopdrachten is soms een snellere start mogelijk.
Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.
De opdracht is helaas niet meer beschikbaar
Maar er staan nog veel andere interessante opdrachten voor je klaar.
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.