Let op: Deze opdracht valt onder de Wet DBA en is daarom uitsluitend beschikbaar via detachering. TenTalent biedt je de mogelijkheid om toch deel te nemen door middel van een tijdelijke dienstovereenkomst. Heb je interesse? Reageer op de opdracht, dan sturen wij je meer informatie en een salarisvoorstel toe.
Logo van de organisatie

Omschrijving

Zorg jij graag voor betrouwbare, duurzame en toegankelijke overheidsinformatie? Als medewerker DMA B ben je bezig met fysiek en digitaal informatiebeheer. Op verzoek, zowel intern als extern, zoek jij dossiers op en ondersteun je onze archiefbezoekers. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheren en bijhouden van ons fysieke archief.

Verantwoordelijkheden

In de functie van medewerker DMA B ga je aan de slag met archiefwerkzaamheden, bewaak je de kwaliteit, voer je dossier- en registratiecontroles uit en stel je dossiers beschikbaar naar aanleiding van in- of externe informatieverzoeken. Daarbij is er ook nog een oud fysiek archief waar je regelmatig informatie uit terug moet halen. Verder denk je mee over gegevensbeheer en het inrichten, beheren en controleren van gegevens en informatie. Je verzorgt instructies en trainingen om de medewerkers mee te nemen en te begeleiden in de informatiesystemen.

Wegens een tijdelijke afwezigheid binnen het team zijn wij op zoek naar een geschikte vervanger voor de duur van het zwangerschapsverlof van een collega. Het takenpakket van het team bestaat uit de taakvelden Beleid en advies, Functioneel beheer, Gegevensbeheer en Documentmanagement & Archief (DMA). Let op: Deze opdracht is niet beschikbaar voor ZZP'ers vanwege de regelgeving rondom de Wet DBA. We kunnen alleen kandidaten overwegen die via een detacheringsbureau werken (in loondienst).

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • Je hebt een afgeronde Mbo+-opleiding bij voorkeur in een administratieve richting.
  • Je hebt een opleiding/cursus afgerond op het gebied van LARM of SOD.
  • Je hebt affiniteit met geautomatiseerde informatiesystemen ter ondersteuning van de primaire werkprocessen.
  • Sterke communicatieve en adviesvaardigheden, resultaatgerichtheid, zelfstandigheid en organiserend vermogen.

Wensen

  • Je hebt een klantgerichte instelling en een proactieve houding.
  • Je bent communicatief en sociaal vaardig.
  • Je bent in staat om nauwkeurig en zelfstandig te werken en je bent resultaatgericht.
  • Je bent verantwoordelijk voor toezicht op de archiefvorming, archiefbewerking, het beheer van de archiefstukken en het beschikbaar stellen van de fysieke archieven. Bovendien zorg je ervoor dat er geen archief wordt vernietigd zonder toestemming
  • Je onderschrijft de kernwaarden (vertrouwen, doel- en resultaatgericht, klantgericht, integer en betrouwbaar) van de gemeente Waadhoeke, past deze toe in je werkzaamheden en draagt deze proactief uit.
  • Je hebt affiniteit met de Friese taal en hebt een positieve houding tegenover meertaligheid.

Over gemeente Waadhoeke

Meer weten over gemeente Waadhoeke? Lees wie ze zijn en welke opdrachten ze momenteel aanbieden. Lees meer

TenTalent is jouw partner voor interm opdrachten bij de overheid.

Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.

Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.

Marge TenTalent

Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Professionele ondersteuning

Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.

Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.

Slimme job alerts

Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.

Hoe werkt het?

Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.

Vind een opdracht
Solliciteer direct
Reactie
Start opdracht
Vind een opdracht die bij je past

Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.

Solliciteer direct

Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.

Reactie van de opdrachtgever

Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.

Start met je opdracht

Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.

Kan ik mijn cv opsturen, zodat jullie op zoek gaan naar een opdracht?
Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?
Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?
Kan ik mij door jullie laten detacheren?
Hoe snel kan ik starten na selectie voor een opdracht?

Logo van de organisatie

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.

De opdracht is helaas niet meer beschikbaar

Maar er staan nog veel andere interessante opdrachten voor je klaar.

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.