Ketenspecialist IT keten
Kamer van Koophandel
Locatie
Utrecht
Uren per week
40
Maximum tarief
€
111
p/uur
Looptijd
01-04-2024 t/m 01-04-2025
Publicatiedatum:
Status
Omschrijving van de opdracht
Deadline:
KVK is op zoek naar een interim Ketenspecialist voor de IT-keten. De kwaliteit en betrouwbaarheid van onze IT-keten zijn cruciaal voor het bieden van een uitstekende dienstverlening aan onze klanten via de mijnKVK-omgeving. Dit omvat diensten zoals het inzien en muteren van accountgegevens door de klant en het afnemen en factureren van informatieproducten via KvK.nl. Een optimale werking van mijnKVK is essentieel; fouten kunnen het imago en de reputatie van KVK ernstig schaden.
Functieomschrijving:
- Verbinden van business wensen met IT-oplossingen.
- Zorgen voor integratie tussen front-end en back-end systemen tijdens softwareontwikkeling.
- Beheren van de geïntegreerde systemen.
Wat wij zoeken:
- Aantoonbare ervaring in het werken binnen Scrum- en DevOps-teams.
- Vermogen om nauw samen te werken met diverse interne en externe stakeholders.
- Sterk analytisch denkvermogen en actuele, vakinhoudelijke kennis van data in bronsystemen en ICT.
- Stressbestendigheid en een zelfstartende dynamiek.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
Opdracht eisen
- Minimaal een afgeronde HBO-opleiding op het gebied van Informatica of een vergelijkbaar vakgebied.
- Aantoonbare kennis van de volgende processen: IT Online orderstraat, deponeringsproces (SBR, XBRL), waarmerken/digitaal ondertekenen, SBR keten en Platform Digilevering.
- Actuele (in de afgelopen 5 jaar) en aantoonbare kennis van en ervaring met ITIL, DevOps, Agile/Scrum, SAFe.
- Actuele (in de afgelopen 10 jaar) en minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met werken in een soortgelijke IT-functie.
- Actuele (in de afgelopen 5 jaar) en aantoonbare ervaring met het leggen van de verbinding tussen Business en IT.
- Actuele (in de afgelopen 5 jaar) en aantoonbare ervaring met online betalingssystemen.
- Actuele (in de afgelopen 5 jaar) en aantoonbare ervaring met functionele en technische aspecten van een online transactieketen.
- Actuele (in de afgelopen 5 jaar) en aantoonbare ervaring met het uitfaseren van legacy systemen en de transitie naar nieuwbouw.
- Aantoonbare kennis van TOGAF, ArchiMate, Enterprise ArchiMate, XML Spy, SAGE (CRM), SSL Security, PKIO Certificaten, Jenkins, ISAM/IAM, SafeNet HSM, Ascertia ADSS.
Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.
Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!
Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.