Functioneel beheerder senior

Gemeente Amsterdam

Locatie

Amsterdam

Uren per week

32 - 36

Maximum tarief

p/uur

Maximum tarief

in overleg

Looptijd

z.s.m. t/m één jaar na startdatum

Publicatiedatum:

26
April
,
2024

Status

Open
Deadline
3
May
,
2024
Deadline:
May 3, 2024

Omschrijving van de opdracht

Deadline:

3
May
,
2024

In de functie van senior functioneel beheerder personeelsdomein verzorg en bestuur je het functioneel beheer van de applicaties binnen het personeelsdomein, in de vorm van expertise, processen en diensten. Zo draag je als senior functioneel beheerder personeelsdomein bij aan de toegevoegde waarde voor de gebruikers en ketenpartners van de gemeente Amsterdam. [Detachering]

Werkzaamheden:

  • Je biedt tweedelijnsondersteuning aan gebruikers bij productieproblemen en -verstoringen.
  • Je neemt een intermediaire rol aan tussen gebruikers en de ICT-afdeling/leveranciers.
  • Je coördineert de functionele wijzigingen van het begin van het proces tot en met de invoering.
  • Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van FAT-testen, ondersteunen van gebruikers bij GAT-testen en het proactief zorgen voor een snel en soepel lopend auditproces.
  • Je neemt deel aan projecten op het gebied van nieuwe of bestaande applicaties en brengt actief je kennis en ervaring mee in overleggen/bijeenkomsten.
  • Tot slot hou je je bezig met het opstellen van documentatie (testscenario’s, testrapportages en gebruikersinformatie) en het leveren van management- en stuurinformatie.

De opdrachtgever(s):

Je komt werken in het team Functioneel Beheer P (personeelsdomein), binnen de Vakgroep Functioneel Beheer van de Directie Digitale Voorzieningen. Het team bestaat uit circa 17 medewerkers verdeeld over zelforganiserende teams die met elkaar en gebruikmakend van ieders kwaliteit – de onderliggende applicaties beheren en de ketens optimaliseren. De belangrijkste applicaties zijn Mijn P&O, Mijn W&S, ARBO-applicaties en Rooster- en tijdschrijfapplicaties. De werksfeer is open, leergierig en collegiaal.

Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met AFAS op expert niveau.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare coaching ervaring.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met HR-processen.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met het bouwen van GET- en UPDATE-connectoren van AFAS SW (koppelingen).
  • BISL3 gecertificeerd.
  • Aantoonbare ervaring met Agile methodiek.
  • Aantoonbare kennis van gemeentelijke wet- en regelgeving PGA.

Over Gemeente Amsterdam

Meer weten over Gemeente Amsterdam? Lees wie ze zijn en welke opdrachten ze momenteel aanbieden. Lees meer

Andere opdracht?

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.

Schrijf je in
Andere opdracht?

Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!

Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.

Tarief
TenTalent marge

Onze marge voor de dienstverlening is vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Alleen PDF-bestanden worden geaccepteerd*
Uploaden...
fileuploaded.jpg
Uploaden mislukt. De maximale grootte van bestanden is 10 MB.
Bedankt! We hebben uw aanmelding ontvangen. U ontvangt binnenkort een bericht van ons!
Oeps! Er is iets fout gegaan bij het indienen van het formulier. Neem graag contact op.

Helaas, deze opdracht is niet langer beschikbaar!

Jammer, je hebt deze opdracht gemist. Ontdek andere beschikbare opdrachten door op de onderstaande knop te klikken.
Je kunt nog wel de details van de verlopen opdracht bekijken, maar inschrijven is niet meer toegestaan.
Inschrijven