
Omschrijving
Je bent als beleids- en kwaliteitsmedewerker bekend met de nieuwste wet- en regelgeving van burgerzaken. Je zorgt ervoor dat we dit binnen onze gemeente op goede en zorgvuldige manier toe kunnen passen.
Ook ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de zelfevaluaties en treedt op als vraagbaak voor je collega`s en de teamleider. Daarnaast help je mee bij het organiseren van de verkiezingen en vertegenwoordigt de gemeente in bezwaar- en beroepszaken.
- Je schrijft goed onderbouwde adviezen voor ons college en de raad en heldere regelingen en verordeningen;
- Je vertaalt ons beleid naar heldere werkprocessen en instructies voor collega`s;
- Je voert de jaarlijkse zelfevaluaties BRP, reisdocumenten en de ENSIA uit.;
- Je actualiseert processen, verordeningen en regelingen;
- Je bent een vraagbaak voor je collega`s;
- Je organiseert mede de verkiezingen;
- Je vertegenwoordigt de gemeente in bezwaar- en beroepszaken;
- Je controleert uitgevoerde mutaties in de BRP op fouten.
- Je vormt een drieluik met de Adviseur Publiekszaken en Teamleider.
Eisen
- Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven: Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.
- G-rekening: De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen).
- VOG: Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.
Wensen
- Opleidingsniveau: - Minimaal opleidingsniveau: HBO+ - Diplomalijnen op NLQF-niveau 6 (zie diplomalijn NVVB)
- Werkervaring: Minimaal 5 jaar ervaring met publieksdienstverlening binnen de overheid. Kennis van relevante wet- en regelgeving. Sterke adviesvaardigheden en overtuigingskracht.
- CV: Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring. En op geschiktheid bij de gevraagde ervaring en competenties.
- Interview: Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.Tijdens het gesprek zal de kandidaat beoordeeld worden op geschiktheid.
Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.
Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.
Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.
Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.
Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.
Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.
Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.
Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.
Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.
Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.
Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.
Ja, absoluut! Maak een account aan op onze website en upload je cv. Onze ervaren consultants zoeken proactief naar geschikte opdrachten voor jou. Daarnaast gebruikt onze slimme AI-tool 'de Matcher' jouw profiel om nauwkeurige matches te maken en benadert zij jou wanneer een zeer geschikte opdracht beschikbaar komt.
Je slaagkansen hangen af van verschillende factoren: je cv, motivatie, concurrentie en de 'klik' met de opdrachtgever. Je maakt de beste kans wanneer je niet alleen aan alle eisen voldoet, maar ook aan de wensen, ervaring hebt in een vergelijkbare functie, al hebt gewerkt bij soortgelijke organisaties en een goed selectiegesprek voert. Wij helpen je graag om je profiel optimaal te presenteren.
Zeker! Tenzij overheidservaring een specifieke eis is voor de opdracht, helpen wij je graag bij je sollicitatie. Houd er wel rekening mee dat het ontbreken van overheidsachtergrond je slaagkansen kan verminderen, maar met de juiste begeleiding en een sterke motivatie maken veel professionals hun eerste stappen in de publieke sector via ons platform.
Ja, dat is mogelijk! Je kunt bij ons in loondienst komen voor specifieke opdrachten die zijn gemarkeerd met een 'Detachering'-tag. Met onze handige rekentool kun je eenvoudig je verwachte maandelijkse brutosalaris berekenen.
De starttijd varieert per opdracht en opdrachtgever. Gemiddeld kun je binnen 2-4 weken starten na selectie. Wij begeleiden het hele proces - van contractafhandeling tot praktische afspraken - zodat jij je kunt focussen op een succesvolle start. Bij spoedopdrachten is soms een snellere start mogelijk.

Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.
De opdracht is helaas niet meer beschikbaar
Maar er staan nog veel andere interessante opdrachten voor je klaar.
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.
