Adviseur Informatiemanagement

Gemeente Delft

Locatie

Zuid-Holland

Uren per week

24

Maximum tarief

in overleg

€ 70 p/uur

Looptijd

02-09-2024 t/m 28-02-2025

Dienstverband

Freelance

Detachering

Status

Open
Gesloten

Omschrijving

Als adviseur Informatiemanagement ben je hét aanspreekpunt voor de organisatie als het gaat om digitaal en zaakgericht werken. Je bent het gezicht van ons team Documentaire Informatie voor de organisatie. Je geeft medewerkers uit de hele organisatie gevraagd en ongevraagd advies over informatiebeheer. Dat kan gaan over het gebruik en inrichting van ons nieuwe zaaksysteem Djuma voor een specifiek werkproces maar ook over hoe informatiebeheer in te richten in andere applicaties zoals een vergunningensysteem of in bijvoorbeeld Sharepoint.

Jouw focus ligt op het adviseren, ondersteunen en instrueren van je collega’s. Je krijgt vragen over ons zaaksysteem, over hoe zaakgericht werken werkt, hoe je informatie moet opslaan, hoe je informatie kunt vinden of hoe je de opslag van informatie goed kan inrichten. Daarnaast speel je een belangrijke rol bij de kwaliteitscontrole. Jij bent dé expert op het gebied van informatiebeheer. Daarnaast verwerk je ook de complexere inkomende post/documenten in het zaaksysteem.

De uitdagingen

Er liggen een aantal uitdagingen op jou te wachten; digitalisering van allerlei werkprocessen, het invoeren van Zaakgericht Werken en met name registratie bij de bron in de organisatie, invoering van de wet Open Overheid. Dit doe je uiteraard niet alleen, maar in ons team, samen met elf collega’s. Samen zijn jullie actief in het signaleren van mogelijkheden en het aandragen van verbeteringen. 

Je werkplek

Je maakt onderdeel uit van het team Digitale Informatie. Wij staan voor hoogwaardige informatievoorziening van de gemeentelijke dienstverlening. De start en finish van veel digitale processen komen bij ons samen. Je werkt met een team dat gaat voor kwaliteit, van aanpakken weet en waar we ook regelmatig ruimte is voor een lach. Werken moet tenslotte ook leuk zijn! 

Eisen

  • Een afgeronde opleiding op het gebied van informatiemanagement/-beheer. Bijvoorbeeld hbo Informatiemanagement, SOD II, Archivistiek B of VVA, Procesmanagement, Proces- en zaakgericht werken.
  • Minimaal vier (4) jaar werkervaring als adviseur informatiemanagement, recordmanager, procesanalist of vergelijkbaar bij gemeentelijke organisaties in de afgelopen zes (6) jaar.
  • Recente kennis van archief- en informatiebeheer, metadatering, DSP, I-navigator en archiefwetgeving met praktijkervaring van minimaal twee (2) verschillende DMS- en/of zaaksystemen.
  • Minimaal drie (3) jaar concrete en brede werkervaring met het verwerken van informatie in gemeentelijke of rijksoverheid-context in de afgelopen vijf (5) jaar. 

Over Gemeente Delft

Meer weten over Gemeente Delft? Lees wie ze zijn en welke opdrachten ze momenteel aanbieden. Lees meer

TenTalent is jouw partner voor interm opdrachten bij de overheid.

Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.

Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.

Marge TenTalent

Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Professionele ondersteuning

Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.

Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.

Slimme job alerts

Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.

Hoe werkt het?

Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.

Vind een opdracht
Solliciteer direct
Reactie
Start opdracht
Vind een opdracht die bij je past

Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.

Solliciteer direct

Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.

Reactie van de opdrachtgever

Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.

Start met je opdracht

Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.

Kan ik mijn cv opsturen, zodat jullie op zoek gaan naar een opdracht?
Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?
Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?
Kan ik mij door jullie laten detacheren?
Hoe snel kan ik starten na selectie voor een opdracht?

Logo van de organisatie

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.