
Omschrijving
Het DIV team zal komend half jaar de transitie maken van uitvoerende registratie taken naar monitoring en ondersteuning ten behoeve van de verbetering van de kwaliteit van documentatie en data. In onze organisatie hangt de registratie van informatie in ons zaaksysteem en DMS nauw samen met algehele datakwaliteit. Daarom zal de regie op datakwaliteit ook hier worden ingericht.
- Het begeleiden van de transitie naar monitoring en kwaliteitsmanagement
- Het coachen en begeleiden van de DIV Medewerkers (2 personen) in de transitie naar monitoring- en ondersteuningstaken
- Het opzetten van het overleg Data Kwaliteit met de Data Stewards
- Het uitwerken van een kwaliteitsprogramma voor 2026
- Het Ontwikkelen van rapportages over data kwaliteit ten behoeve van het MT en data eigenaren
In verband met het vertrek van onze adviseur Informatiebeheer zal je daarnaast aan het begin van de opdracht totdat de vacature is ingevuld tijdelijk de taken van de adviseur waarnemen en bijdragen aan het afronden van enkele kleinere projecten en dossieroverdrachten.
Eisen
- Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
- Een aantoonbare afgeronde opleiding op het gebied van archivering;
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur informatiebeheer;
- Minimaal 2 opdrachten waarin de kandidaat medewerkers in een transitie heeft begeleid;
- Competenties
- Collegiaal en samenwerkend;
- Onderzoekend en initiatief nemend;
- Verbinder;
- Flexibel;
- Resultaat- en oplossingsgericht.
Wensen
- Aantoonbare werkervaring met Decos/JOIN;
- Aantoonbare werkervaring met de inrichting van MS Teams en archivering;
- Aantoonbare werkervaring met het opzetten van monitoring en concrete activiteiten om de kwaliteit van (meta-)data te verbeteren;
- Aantoonbare werkervaring in het organiseren van key-user- en datastewardgroepen;
- Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van DIV medewerkers bij het adopteren van nieuwe taken.
Als specialist in interim opdrachten voor overheidsinstellingen hebben wij door de jaren heen een unieke expertise opgebouwd. Wij kennen de markt, begrijpen jouw ambities en weten precies hoe wij jouw talent kunnen matchen met de juiste organisaties.
Onze persoonlijke aanpak gaat verder dan alleen bemiddelen - wij investeren in langdurige partnerschappen en zorgen ervoor dat elke stap in jouw carrière goed doordacht en succesvol is.
Onze marge voor de dienstverlening is al vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.
Als ervaren recruitment partner nemen wij het volledige selectie- en administratieve proces voor onze rekening.
Jij kunt je volledig concentreren op je vakgebied, terwijl wij zorgen voor optimale matchmaking en professionele begeleiding gedurende de hele opdracht.
Blijf automatisch op de hoogte van relevante opdrachten door onze gerichte e-mail notificaties. Onze slimme matching zorgt ervoor dat je alleen opdrachten ontvangt die aansluiten bij jouw expertise, ervaring en voorkeuren.
Van sollicitatie tot startdatum - ontdek onze eenvoudige werkwijze in 4 stappen.
Browse door ons actuele aanbod van overheidsopdrachten en filter op jouw specialisme, locatie en gewenste duur. Vind je iets interessants? Klik dan door voor meer informatie en details over de opdracht.
Upload eenvoudig je CV en motivatie via ons platform. Dankzij onze 20 jaar ervaring weten wij precies wat opdrachtgevers zoeken en kunnen we je profiel optimaal presenteren.
Na je sollicitatie houden wij je proactief op de hoogte van de voortgang. De opdrachtgever beoordeelt je profiel en je ontvangt tijdig bericht over een uitnodiging voor een gesprek of andere geschikte opdrachten.
Je hebt de opdracht gekregen? Uitstekend! Wij begeleiden de afronding van het proces en zorgen voor een zorgvuldige afstemming tussen jou en de opdrachtgever over startdatum, werkafspraken en wederzijdse verwachtingen.
Ja, absoluut! Maak een account aan op onze website en upload je cv. Onze ervaren consultants zoeken proactief naar geschikte opdrachten voor jou. Daarnaast gebruikt onze slimme AI-tool 'de Matcher' jouw profiel om nauwkeurige matches te maken en benadert zij jou wanneer een zeer geschikte opdracht beschikbaar komt.
Je slaagkansen hangen af van verschillende factoren: je cv, motivatie, concurrentie en de 'klik' met de opdrachtgever. Je maakt de beste kans wanneer je niet alleen aan alle eisen voldoet, maar ook aan de wensen, ervaring hebt in een vergelijkbare functie, al hebt gewerkt bij soortgelijke organisaties en een goed selectiegesprek voert. Wij helpen je graag om je profiel optimaal te presenteren.
Zeker! Tenzij overheidservaring een specifieke eis is voor de opdracht, helpen wij je graag bij je sollicitatie. Houd er wel rekening mee dat het ontbreken van overheidsachtergrond je slaagkansen kan verminderen, maar met de juiste begeleiding en een sterke motivatie maken veel professionals hun eerste stappen in de publieke sector via ons platform.
Ja, dat is mogelijk! Je kunt bij ons in loondienst komen voor specifieke opdrachten die zijn gemarkeerd met een 'Detachering'-tag. Met onze handige rekentool kun je eenvoudig je verwachte maandelijkse brutosalaris berekenen.
De starttijd varieert per opdracht en opdrachtgever. Gemiddeld kun je binnen 2-4 weken starten na selectie. Wij begeleiden het hele proces - van contractafhandeling tot praktische afspraken - zodat jij je kunt focussen op een succesvolle start. Bij spoedopdrachten is soms een snellere start mogelijk.

Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.
De opdracht is helaas niet meer beschikbaar
Maar er staan nog veel andere interessante opdrachten voor je klaar.
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Schrijf in via de knop.